Σε επίτιμη δημότης Ορεστιάδας ανακηρύχθηκε η Πρόεδρος Της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου

Η Κατερίνα Σακελλαροπούλου ανακηρύχθηκε επίτιμη δημότης Ορεστιάδας. Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας βρίσκεται στην πόλη για τις εκδηλώσεις των Ορεστείων 2024, με αφορμή τη συμπλήρωση 101 χρόνων από την ίδρυση της Νέας Ορεστιάδας. Η ΠτΔ προχώρησε σε δηλώσεις, λέγοντας: “Αισθάνομαι σήμερα ιδιαίτερη χαρά που βρίσκομαι στην ακριτική Ορεστιάδα, για τις εκδηλώσεις τιμής και μνήμης για τη συμπλήρωση 101 χρόνων από την ίδρυση της πόλης”.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles