Υπογραφή σύμβασης για την αποκατάσταση υδραυλικών υποδομών οι οποίες καταστράφηκαν από τις πυρκαγιές

Στην υπογραφή σύμβασης για την αποκατάσταση υδραυλικών υποδομών, οι οποίες καταστράφηκαν από τις πυρκαγιές του περσινού καλοκαιριού, προχώρησε ο Δήμος Αλεξανδρούπολης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles