Αλεξανδρούπολη: Επισκέφθηκε την πόλη ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοϊδης

Στην Αλεξανδρούπολη βρέθηκε σήμερα ο ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, ενώ στη συνέχεια θα αναχωρήσει για την Ξάνθη. Ο Υπουργός επισκέφθηκε τον φράχτη στα σύνορα με την Τουρκία και είχε κάποιες συναντήσεις, όπου συζητήθηκαν πολλά θέματα που αφορούν την τοπική κοινωνία.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles