Αλεξανδρούπολη: Πολύ ωραία και καθαρή βρήκαν την παραλία του ΕΟΤ οι πολίτες και όχι μόνο

Στην παραλία του ΕΟΤ βρέθηκε το ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ με σκοπό να ρωτήσει τους λουόμενους αν η θάλασσα ήταν καθαρή, με σχέση με το προηγούμενο διάστημα μετά τη νεροποντή και γιατί επιλέγουν την συγκεκριμένη παραλία. Πολλοί ήταν αυτοί που απάντησαν θετικά, παρά το ελαφρύ κύμα που είχε στη θάλασσα και συνέχισαν να απολαμβάνουν το καλοκαιρινό τους μπάνιο.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles