Εγνατία Οδός: Εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ κάνουν κύκλο και χάνεται χρόνος για τα επείγοντα περιστατικά

Η πρόσφατη ανακοίνωση των εργαζομένων του ΕΚΑΒ Θράκης, έφερε στην επικαιρότητα το πολυσυζητημένο θέμα της σύνδεσης της Εγνατίας Οδού με το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης. Το έργο έχει παγώσει εδώ και δύο χρόνια, με αποτέλεσμα να χάνεται πολύτιμος χρόνος κατά τη μεταφορά των επειγόντων περιστατικών.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles