Η ανάπτυξη της Περιφέρειας ο βασικός στόχος της κυβέρνησης δήλωσε ο Υφυπουργός Κων/νος Γκιουλέκας

Την Αλεξανδρούπολη επισκέφθηκε ο Υφυπουργός Μακεδονίας και Θράκης Κωνσταντίνος Γκιουλέκας, όπου είχε συναντήσεις με παράγοντες της τοπικής κοινωνίας. Ο κ.Γκιουλέκας μίλησε στους δημοσιογράφους και αναφέρθηκε στα προβλήματα της περιφέρειας και στο Τελωνείο των Κήπων.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles