Π.Γ.Ν. Αλεξ/πολης: Άρχισε η εφαρμογή προγράμματος – Θεραπεία στο σπίτι Ογκολογικούς ασθενείς

Ξεκίνησε την Παρασκευή 30 Αυγούστου από το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξ/πολης η εφαρμογή του προγράμματος “οίκοθεν” . Πρόκειται για ένα πρόγραμμα κατ’ οίκον νοσηλείας και λήψης θεραπείας, το οποίο εφαρμόζεται σε ογκολογικούς ασθενείς. Για να ενταχθούν στο πρόγραμμα αυτό, θα πρέπει οι ασθενείς αυτοί, να πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles