Θα κατασκευαστεί νέο λιμάνι στην Κεραμωτή – Στόχος η διευκόλυνση των διερχόμενων από και προς Θάσο

Εισακούστηκε το αίτημα των κάτοικων της Κεραμωτής και του Δήμαρχου Νέστου, Σάββα Μιχαηλίδη, για την δημιουργία ενός λιμανιού, για την διευκόλυνση όσων διέρχονται προς και από το νησί της Θάσου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles