13.000 ευρώ συγκεντρώθηκαν στη συναυλία για την ανέγερση του ναού της Παναγιάς της Στρατηγίσσας

Τεράστια επιτυχία είχε η συναυλία που διοργάνωσε η Ιερά Μητρόπολη Αλεξανδρούπολης την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου στο Θέατρο του πάρκου Αλτιναλμάζη. Στη συναυλία συμμετείχαν αφιλοκερδώς όλοι οι συντελεστές, ο γνωστός τραγουδιστής Γεράσιμος Ανδρεάτος και 11 χορωδίες της Αλεξ/πολης και των Φερών. Συγκεντρώθηκαν συνολικά 13.000 ευρώ, τα οποία θα διατεθούν για την ανοικοδόμηση του Ναού της Παναγίας της Στρατήγισσας, κοντά στο στρατόπεδο Ζήση.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles