Αλεξανδρούπολη: Το πάρκινγκ στο λιμάνι για τους δημότες

Την παραχώρηση του χώρου στάθμευσης κάτω από τον Φάρο ζήτησε με επιστολή του προς τον Οργανισμό Λιμένος Αλεξανδρούπολης, ο Δήμαρχος Γιάννης Ζαμπούκης – Πρόταση που θα δώσει «ανάσα» στους οδηγούς αλλά και στους επισκέπτες της πρωτεύουσας του Έβρου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles