Αλεξανδρούπολη: Ξεκίνησαν οι εγγραφές στο σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας

Μέχρι τις 15 Οκτωβρίου συνεχίζονται οι εγγραφές για τα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας. Πρόκειται για σχολεία που δίνουν απολυτήριο τίτλο Γυμνασίου, σε δύο χρόνια, δεν έχουν εξετάσεις, διάβασμα ή διαγωνίσματα και το καταρτισμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, εφαρμόζει μεθόδους ενίσχυσης των κοινωνικών και επαγγελματικών δεξιοτήτων των ενηλίκων, που οι συνθήκες της ζωής, δεν τους επέτρεψαν να παρακολουθήσουν τη βασική εκπαίδευση.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles