Η επίσκεψη του Υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικακού στην Αλεξανδρούπολη

Την Αλεξανδρούπολη επισκέφθηκε ο ο Υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος, χθες Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του, ο Υπουργός συναντήθηκε με τον Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμο. Ο υπουργός μετέβη και στη Βιομηχανική Ζώνη της Αλεξανδρούπολης. Το απόγευμα πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο Επιμελητήριο Έβρου με τον Υπουργό Ανάπτυξης και θεσμικούς φορείς της περιοχής.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles