Σύσκεψη στο Υπουργείο Υγείας για την ενίσχυση του ΕΣΥ

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης προήδρευσε σήμερα σε σύσκεψη με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας για τις προτεραιότητες της κυβέρνησης στον τομέα της υγείας. Αποφασίστηκε μεταξύ άλλων η τέλεση δωρεάν απογευματινών χειρουργείων.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles