Ξάνθη: Πρωτοβουλία για την υπεύθυνη διαχείριση των αδέσποτων ζώων

Ο Δήμος Ξάνθης, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών για την υπεύθυνη μεταχείριση αδέσποτων ζώων, και ενθαρρύνοντας τη συμμετοχή των δημοτών σε δράσεις που προάγουν την ευζωία τους, παρουσίασε την ανανεωμένη ιστοσελίδα του. Στόχος του δήμου είναι η ενίσχυση της ενεργού δράσης των δημοτών για τη φροντίδα των τετράποδων φίλων μας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles