Εκδήλωση υποδοχής νέων φοιτητών στην Ορεστιάδα στις 30 Οκτωβρίου

Εκδήλωση υποδοχής φοιτητών και νέων κατοίκων διοργανώνει αύριο (30/10) ο δήμος Ορεστιάδας, στην κεντρική πλατεία της πόλης. Η δράση θα ξεκινήσει στις 6 το απόγευμα και θα διαρκέσει έως τις 9 το βράδυ, και στη διάρκειά της θα λειτουργήσουν σταθμοί ενημέρωσης και θα γίνουν παρουσιάσεις από φορείς και συλλόγους της πόλης, με σκοπό να γνωρίσουν οι νέοι φοιτητές τις δραστηριότητες που αναπτύσσονται στην Ορεστιάδα. Τίτλος της εκδήλωσης είναι «Καλώς ήρθατε στην πρώτη πόλη της Ευρώπης»

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles