Εντός Νοεμβρίου θα καταθέσει επίσημα το αίτημα για την ίδρυση κτηνιατρικής σχολής

Εντός Νοεμβρίου θα κατατεθεί από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, προς τη Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ), ο φάκελος με το αίτημα ίδρυσης Κτηνιατρικής στην Ορεστιάδα, όπως ανέφερε μιλώντας στην ΕΡΤ Ορεστιάδας ο πρύτανης του πανεπιστημίου, Φώτης Μάρης

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles