Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης συμμετείχε σε έκθεση τροφίμων στην Στοκχόλμη

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης συμμετείχε με περίπτερο της στην έκθεση Nordic Organic Expo στην πρωτεύσα της Σουηδίας στις 9 και 10 Οκτωβρίου. Πρόκειται για μια μοναδική έκθεση τροφίμων με διεθνή χαρακτηριστικά καθώς συγκεντρώνει συμμετοχές από πολλές χώρες. Ο σκοπός της έκθεσης αυτής ήταν η ενίσχυση των εμπορικών μας σχέσεων, αλλά και τις ευκαιρίες προώθησης των τοπικών μας προϊόντων στην σουηδική αγορά.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles