Στον Δήμο Αλεξανδρούπολης παραχωρήθηκε ο Βρεφονηπιακός σταθμός του νοσοκομείου

Στον Δήμο Αλεξανδρούπολης παραχωρήθηκε από το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης (ΠΓΝΑ) ο βρεφονηπιακός σταθμός που βρίσκεται εντός του χώρου του Νοσοκομείου, προκειμένου να εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles