Το 54ο Πανελλήνιο Δημοσιογραφικό Συνέδριο της Ε.Σ.Ε.Τ. στην Αλεξανδρούπολη

Το τριήμερο 11-13 Οκτωβρίου 2024, στην Αλεξανδρούπολη 120 σύνεδροι, δημοσιογράφοι από όλες τις γωνιές της Ελλάδας, συναντήθηκαν στην φιλόξενη αίθουσα του Επιμελητηρίου Έβρου και συμμετείχαν στο διάλογο για την «Δυναμική της Περιφερειακής Δημοσιογραφίας»

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles