Αλεξανδρούπολη : Ανήλικοι μπήκαν σε λεωφορείο για να κλέψουν

Την Δευτέρα 25 Νοεμβρίου συνελήφθησαν 2 ανήλικοι ημεδαποί στην Αλεξανδρούπολη για απόπειρα κλοπής σε λεωφορείο. Συνακόλουθα, συνελήφθησαν και οι γονείς των δύο ανηλίκων για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles