Αλεξανδρούπολη: Με λαμπρότητα εορτάσθηκε η ημέρα των Ενόπλων Δυνάμεων

Την 21η Νοεμβρίου, ανήμερα της μεγάλης Θεομητορικής Εορτής των Εισοδίων της Υπεραγίας Θεοτόκου, η Πατρίδα μας τιμά και γιορτάζει τις Ένοπλες Δυνάμεις, ως ένδειξη σεβασμού και ευγνωμοσύνης για τη μεγάλη και διαχρονική προσφορά τους στο Έθνος, τόσο εν καιρώ πολέμου όσο και κατά την ειρηνική περίοδο.Στην Αλεξανδρούπολη έγινε επιμνημόσυνη δέηση στον ναό της Παναγίας Στρατήγισας και κατάθεση στεφάνων στο μνημείο της Δόμνας Βισβιζη.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles