Άβαντας Αλεξ/πολης: Καλή ποιότητα του νερού, λένε οι κάτοικοι

Μετά από παράπονα κατοίκων για την θολώτητα στο νερό του οικισμού Άβαντα το συνεργείο του Θράκη Νετ βρέθηκε στον οικισμό για να ρωτήσει τους πολίτες για την ποιότητα του νερού απο το δίκτυο της ΔΕΥΑΑ.Σύμφωνα με μαρτυρίες των κατοίκων της περιοχής ανά περιόδους το νερό εμφανίζει θολότητα και υπερβολική μυρωδιά χλωρίου όμως δήλωσαν πως με οικιακό φίλτρο αυτό διορθώνεται .

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles