Φοιτητές Ιατρικής ενημερώνουν για το AIDS στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS, 1η Δεκεμβρίου, ομάδα φοιτητών της Ιατρικής σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης βρέθηκε στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης και ενημέρωσε τους πολίτες σχετικά με τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, με έμφαση στον ιό του AIDS. Παράλληλα γινόταν και λήψη δείγματος για την Ελληνική και Παγκόσμια Δεξαμενή Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών για όσους το επιθυμούσαν.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles