Μελέτη για νέο δρόμο που θα συνδέει τον κόμβο της Εγνατίας Οδού με το ΠΓΝΑ – Τι ειπώθηκε στην ΠΑΜΘ

Συζητήθηκε στο περιφερειακό συμβούλιο της 13ης Νοεμβρίου το θέμα του κόμβου σύνδεσης της εγνατίας οδού με το πανεπιστημιακό νοσοκομείο αλεξανδρούπολης. Σύμφωνα με τον περιφερειάρχη Χριστόδουλο Τοψίδη ενδεχομένως θα χρειαστεί νέα μελέτη για την ολοκλήρωση του έργου και μια επιπλέον δαπάνη της τάξης των 200.000 ευρώ.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 7, 2026

Latest Articles