Νέοι διοικητές στα Νοσοκομεία Αλεξανδρούπολης και Διδυμοτείχου

Καταρτίστηκαν και δημοσιεύτηκαν από το ΑΣΕΠ οι προσωρινοί πίνακες αξιολόγησης των υποψηφίων διοικητών για τα νοσοκομεία της Αλεξανδρούπολης και του Διδυμοτείχου. Στο σχετικό πίνακα για το νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης την πρώτη θέση καταλαμβάνει η κα. Ζωή Κοσμίδου και για το νοσοκομείο του Διδυμοτείχου ο κ. Παύλος Ελευθεριάδης. Εν τω μεταξύ, έγιναν οι σχετικές ενστάσεις οι οποίες τώρα εξετάζονται ενώ θα ακολουθήσουν οι συνεντεύξεις που μπορούν να δώσουν έως 800 μόρια στους υποψηφίους.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 6, 2026

Latest Articles