Αγοράκι το πρώτο μωρό του 2025 στην Αλεξανδρούπολη!

Το πρώτο μωρό που γεννήθηκε στην Αλεξανδρούπολη το 2025 είναι ένα υγιέστατο αγοράκι, το οποίο ήρθε στον κόσμο λίγες ώρες μετά την αλλαγή του χρόνου.Η ευτυχισμένη μητέρα έφερε στον κόσμο το μωρό της με φυσιολογικό τοκετό. Στη Ροδόπη το 2025 το πρώτο μωρό που γεννήθηκε ήταν κοριτσάκι.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles