Επίσκεψη του 6ου Πειραματικού Γυμνασίου Αλεξπολης στο Ιωακείμειο Γηροκομείο

Την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου, μαθητές και μαθήτριες του 6ου Πειραματικού Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης επισκέφθηκαν το Ιωακείμειο Εκκλησιαστικό Γηροκομείο Αλεξανδρούπολης. Η δράση «Υιοθετώ έναν ηλικιωμένο» που υλοποιήθηκε από τους μαθητές του τμήματος Α3 της Α’ Γυμνασίου δεν ήταν μια συνηθισμένη σχολική επίσκεψη. Ήταν μια μοναδική, βαθιά ανθρώπινη δράση, που ανέδειξε τη σημασία της αλληλεγγύης και της προσφοράς.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles