Ο Λευτέρης Καρχιμάκης επισκέφθηκε τον ΟΣΕ Αλεξανδρούπολης

Το βράδυ της Παρασκευής 24 Ιανουαρίου 2025, η Νομαρχιακή Επιτροπή του ΠΑΣΟΚ στον Έβρου διοργάνωσε την καθιερωμένη κοπή πίτας της χρονιάς. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Διδυμότειχο στις 20:30, με πλήθος στελεχών και μελών του κινήματος. Ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο Λευτέρης Καρχιμάκης, Συντονιστής Ομάδας Προγράμματος του ΠΑΣΟΚ ο οποίος το πρωί της Παρασκευής επισκέφθηκε τον σιδηροδρομικό σταθμό της Αλεξανδρούπολης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles