Ξάνθη: Κλείνουν τα ξενοδοχεία και οι επισκέπτες πηγαίνουν σε άλλους νομούς

Η πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματικών-Βιοτεχνικών και Εμπορικών Σωματείων Ξάνθης, Μαίρη Τσιακίρογλου δήλωσε ότι «κλείνουν τα ξενοδοχεία στην Ξάνθη, με αποτέλεσμα η πόλη να μην διαθέτει επαρκείς κλίνες για τους τουρίστες και τους επισκέπτες. Τόνισε πως πρέπει να γίνει σύσκεψη μεταξύ των εμπλεκομένων για διαχείριση του τουριστικού ρεύματος, ειδικά από την Τουρκία.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles