Xειμερινοί κολυμβητές Ορεστιάδας: Βούτηξαν στον Δούναβη για τον καθαγιασμό των υδάτων

Οι χειμερινοί κολυμβητές της Ορεστιάδας δεν θα μπορούσαν να λείπουν ούτε από το Βελιγράδι, καθώς συμμετείχαν στην εορταστική τελετή των Θεοφανίων όπου εορτάζονται στην Σερβία στις 19 Ιανουαρίου. Η παρουσία τους στην πρωτεύουσα της Σερβίας αποτέλεσε μια ιδιαίτερη στιγμή, γεμίζοντας κάθε Έλληνα με περηφάνια.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles