Αλεξ/πολη: Τα φυσικά δέντρα από τα Χριστούγεννα θα συνεχίσουν να στολίζουν την πόλη

Τα συνολικά πενήντα φυσικά δέντρα που αγοράστηκαν από τον δήμο Αλεξανδρούπολης και χρησιμοποιήθηκαν ως χριστουγεννιάτικος διάκοσμος στις Αποθήκες 1, 2 και 3 κατά τη διάρκεια των εορτών, όπου φιλοξενήθηκε μεγάλος αριθμός εκδηλώσεων, βρήκαν μία νέα θέση. Συγκεκριμένα, τα φυσικά δέντρα, αφαιρέθηκαν από τις γλάστρες τους και μεταφέρθηκαν από τις Αποθήκες σε διάφορα σημεία της πόλης προκειμένου να φυτευτούν και να αποτελέσουν πλέον και φυσικό διάκοσμο, σε πάρκα, παρτέρια και δημόσιους εξωτερικούς χώρους.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles