Αλεξανδρούπολη: Κοπή πίτας για την τοπική διοίκηση της διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών

Η τοπική διοίκηση Αλεξανδρούπολης της Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών έκοψε σήμερα την Βασιλόπιτα της .Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης βραβεύτηκαν τα ιδρυτικά μέλη της ένωσης ενώ έγινε και βράβευση παιδιών των μελών της ένωσης που πέτυχαν την εισαγωγή τους στα πανεπιστήμια.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles