«Γέμισε» πλαστά χαρτονομίσματα των 20 ευρώ η Ξάνθη – Συνελήφθησαν τρεις ημεδαποί

Αντιμέτωποι με κατηγορίες για κυκλοφορία πλαστών νομισμάτων είναι δύο άνδρες και μία γυναίκα στην Ξάνθη. Από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος -3- ημεδαπών για κυκλοφορία πλαστών νομισμάτων. Κατασχέθηκαν -122- πλαστά χαρτονομίσματα των -20- ευρώ

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles