Γραφείο εξωστρέφειας θα αποκτήσει η περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

Το περασμένο Σάββατο ανακοινώθηκε η δημιουργία Γραφείου Εξωστρέφειας από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η δημιουργία γραφείου Εξωστρέφειας έχει ως στόχο την τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής, αλλά και την ενίσχυση της πρωτοβουλίας του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας για τα κίνητρα μετεγκατάστασης στον Έβρο.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles