Κατεβαίνουν στην Αλεξανδρούπολη τα τρακτέρ των αγροτών

Μηχανοκίνητη διαμαρτυρία με είσοδο στην Αλεξανδρούπολη με τρακτέρ και αγροτικά μηχανήματα έχει προγραμματίσει στις 21:00 της Πέμπτης, αμέσως μετά από το κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων της πόλης, ο Αγροτικός-Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αλεξανδρούπολης. Η πομπή των οχημάτων, αναμένεται να κατευθυνθεί προς το κτίριο της Δημόσιας Οικονομικής Υπηρεσίας και τα κτίρια που στεγάζουν τα γραφεία του ΕΛΓΑ και του ΟΠΕΚΕΠΕ προκειμένου να αποκλείσουν τις εισόδους τους.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles