Σε σύσκεψη προχώρησαν οι αγρότες του Βορείου Έβρου

Σε νέα σύσκεψη προχώρησαν το βράδι της Δευτέρας οι αγρότες του βορείου Έβρου προκειμένου να αποφασίσουν τις επόμενες ενέργειες τους. Οι αγρότες έχουν ήδη σταματήσει τις κινητοποιήσεις στο μπλόκο των Καστανεών και προχωρούν σε αποτίμηση της μέχρι τώρα πορείας ώστε να πάρουν εκ νέου αποφάσεις.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles