Σέρρες: “Έριξαν τα τείχη” για τους Ολυμπιονίκες ρομποτικής

Αθλητές των Σερρών που απαρτίζουν την Εθνική ομάδα Ρομποτική IRO που διακρίθηκαν στην Ολυμπιάδα ρομποτικής και η οποία πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο στη Νότια Κορέα βράβευσε ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών Παναγιώτης Σπυρόπουλος.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 15, 2026

Latest Articles