Συνάντηση του δημάρχου Ορεστιάδας με τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ – Τι συζητήθηκε

Συνάντηση εργασίας με τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ, Θανάση Κοντογεώργη, είχε ο Δήμαρχος Ορεστιάδας Διαμαντής Παπαδόπουλος. Η συζήτηση που έγινε σε πολύ καλό κλίμα, επικεντρώθηκε στην επικαιροποίηση των μέτρων στήριξης του Βορείου Έβρου, και σε άλλα τρέχοντα θέματα του Δήμου Ορεστιάδας που απαιτούν συντονισμό

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles