Αλεξανδρούπολη: Ο Δήμος μοιράζει ελληνικές σημαίες για την εθνική επέτειο

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης στέκεται δίπλα στους πολίτες και τιμά την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου, μοιράζοντας ελληνικές σημαίες σε όσους δεν διαθέτουν και δεν έχουν τη δυνατότητα να τις προμηθευτούν. Την Πέμπτη και την Παρασκευή στο γραφείο 206 του δεύτερου ορόφου και ώρες 10 το πρωί με 2 το μεσημέρι μπορεί όποιος θέλει και επιθυμεί να προμηθευτεί δωρεάν μια Ελληνική σημαία.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles