Αλεξανδρούπολη: Τον Μάιο αναμένεται να τεθεί ξανά σε λειτουργία ο τερματικός σταθμός LNG

Τον Μάιο θα επαναλειτουργήσει το τερματικό LNG της Αλεξανδρούπολης, σύμφωνα με δήλωση του υπουργού Ενέργειας της Βουλγαρίας. Η Gastrade ενημέρωσε ότι η νέα ημερομηνία επαναλειτουργίας είναι η 15η Μαΐου. Υπενθυμίζεται ότι ο υπάρχων σταθμός FSRU στην Αλεξανδρούπολη βρίσκεται από τέλη Γενάρη εκτός λειτουργίας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles