Δεκαεπτά συλλήψεις για ναρκωτικά στη Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης σε μια εβδομάδα

Δεκαεπτά συλλήψεις για ναρκωτικά σε μια εβδομάδα έγιναν στην Περιφέρεια Ανατοολκής Μακεδονίας και Θράκης. Οι συλλήψεις έγιναν στο πλαίσιο ειδικών δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών σε Καβάλα, Ξάνθη, Δράμα και Αλεξανδρούπολη.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles