Δύο γυναίκες από Θεσσαλονίκη έκλεψαν από super market της Αλεξανδρούπολης προϊόντα αξίας 1.300 ευρώ

Δύο γυναίκες ήρθαν από τη Θεσσαλονίκη και έκλεψαν από super market της Αλεξανδρούπολης προϊόντα αξίας 1.300 ευρώ. Τελικά συνελήφθησαν και οι δύο από τις αστυνομικές αρχές. Περισσότερα στο ρεπορτάζ που ακολουθεί.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles