Έκθεση εικαστικών από το 1ο ΕΠΑΛ με τίτλο:«Δημιουργώ – Προσφέρω – Υποστηρίζω»

«Δημιουργώ – Προσφέρω – Υποστηρίζω», είναι η δράση εξωστρέφειας για αποδοχή της διαφορετικότητας, του 1ου Ε.Κ. – 1ου ΕΠΑ.Λ. Αλεξανδρούπολης που παρουσιάστηκε το απόγευμα της Δευτέρας στο Νομαρχείο. Πρόκειται για δημιουργίες των μαθητών που με την βοήθεια των εκπαιδευτικών τους εντυπωσίασαν τους παρευρισκόμενους.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles