Κίνδυνος για οδηγούς & πεζούς η Οδός Αγίου Δημητρίου στην Αλεξ/πολη

Πολλά είμαι τα παράπονα των κατοίκων στην οδό Αγίου Δημητρίου στην περιοχή της εφορίας στην Αλεξανδρούπολη καθώς με τις εργασίες για διαπλάτυνση των πεζοδρομίων και της δημιουργίας ποδηλατόδρομου έχει στενέψει υπερβολικά ο δρόμος και έχουν δημιουργηθεί και σημεία που εξέρχονται απότομα στον δρόμο με αποτέλεσμα να υπάρχει άμεσος κίνδυνος για οδηγούς και πεζούς. Σύμφωνα με τους κατοίκους το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου σημειώθηκε το πρώτο ατύχημα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles