Ο δήμος Αλεξ/πολης ζητά από τους πολίτες να καθαρίσουν τα οικόπεδα τους μέχρι τις 30/04

Ενόψει της αντιπυρικής περιόδου 2025, οι ιδιοκτήτες και διαχειριστές οικοπέδων υποχρεούνται να καθαρίσουν τις ιδιοκτησίες τους έως τις 30 Απριλίου, σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στην σχετική Πυροσβεστική Διάταξη. Το μέτρο αφορά οικόπεδα εντός και γύρω από οικισμούς και στοχεύει στην αποτροπή πυρκαγιών.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles