Πασχαλινή συναυλία του δημοτικού ωδείου Αλεξανδρούπολης

Το Δημοτικό Ωδείο Αλεξανδρούπολης διοργανώνει την καθιερωμένη Πασχαλινή του Συναυλία στον κατανυκτικό χώρο της Καθολικής Εκκλησίας του Αγίου Ιωσήφ στην Αλεξανδρούπολη, προσφέροντας στο κοινό δύο βραδιές υψηλής αισθητικής και πνευματικής ανάτασης. Οι δύο συναυλίες θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 11 και το Σάββατο 12 Απριλίου, στις 8:00 μ.μ., στην Καθολική Εκκλησία, επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου 76.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles