Πασχαλινό “καλοκαιράκι” – Γέμισαν οι παραλίες με κόσμο

Με σύμμαχο τον καλό καιρό και τις υψηλές θερμοκρασίες έγινε το Πάσχα το ψήσιμο του οβελία στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας. Το θερμόμετρο έφτασε στα ηπειρωτικά τους 23-25 βαθμούς. Στην Αλεξανδρούπολη και την δεύτερη ημέρα του Πάσχα οι υψηλές θερμοκρασίες οδήγησαν πολλούς κατοίκους και επισκέπτες στην θάλασσα για μια βόλτα η ακόμα και για μια βουτιά.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles