Τελετή τροφοδότησης με φυσικό αέριο στην Ορεστιάδα

Το φυσικό αέριο έφτασε και στην πόλη της Ορεστιάδας. Την Πέμπτη το απόγευμα έγινε η τελετή τροφοδότησης του Δικτύου Διανομής, παρουσία κινητής μονάδας εξυπηρέτησης καταναλωτών και επίσημων φορέων.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 6, 2026

Latest Articles