Το ποδοσφαιρικό τμήμα του Εθνικού Αλεξ/πολης επισκέφθηκε το γραφείο του Δημάρχου

Ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης που έκανε την ανατροπή στη βαθμολογία και στέφθηκε νέος πρωταθλητής Έβρου επισκέφτηκε το πρωί της Τρίτης το γραφείο του Δημάρχου Αλεξανδρούπολης Γιάννη Ζαμπούκη. Ο Δήμαρχος τους ευχήθηκε καλή δύναμη και πολλές ακόμα επιτυχίες στους μελλοντικούς αγώνες που έχει να αντιμετωπίσει η ομάδα.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 15, 2026

Latest Articles