47 Πίνακες ζωγραφικής κοσμούν το νοσοκομείο Αλεξ/πολης

Εντυπωσιακή είναι η νέα εικόνα των διαδρόμων της κεντρικής εισόδου του νοσηλευτικού ιδρύματος στην Αλεξανδρούπολη χάρη στην προσφορά 47 καλλιτεχνών – ζωγράφων. Η δράση είναι της Ένωσης Πολιτιστικών Φορέων Έβρου και έγινε σε αγαστή συνεργασία με το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles